مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-07سياسي

13 خانه هلال در شهرها و روستاهای شهرستان دیر ایجاد شد


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر گفت: 13 خانه هلال در روستاها و بخش های شهرستان دیر مستقر هستند که در مواقع بحران یاری گر جمعیت هلال احمر هستند.

- ، عباس ریزیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران شهرستان دیر با تبریک هفته هلال احمر، اظهار داشت: مهمترین دغدغه ما در جمعیت هلال احمر شهرستان دیر با 17 سال قدمت نبود انبار امدادی است و این باعث شده تا در مواقع بحران از شهرستان های همجوار و مرکز استان کمک بگیریم.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر افزود: تاکنون نامه نگاری ها و پیگیری های متعددی داشته ایم تا مشکل زمین حل شود که انتظار می رود در بحث اعتبارات ساخت آن نیز همکاری شود.

وی عنوان کرد: با توجه به حوادث گوناگون در شهرستان دیر نیاز است که دو پایگاه امداد و نجات مستقر در جاشک و اسکله صیادی به آمبولانس تجهیز شوند.

ریزیان درباره عملکرد جمعیت هلال احمر شهرستان دیر در سال گذشته، گفت: در حوزه جوانان، برگزاری دهمین دوره طرح ملی دادرس در 10 مدرسه با پوشش دهی هزار و 600 نفر و 23 مانور سراسری زلزله در 20 مدرسه با حضور دوهزار دانش آموز برگزار شده است.

وی درباره عملکرد حوزه داوطلبان هلال احمر شهرستان دیر، خاطرنشان کرد: پرداخت کمک هزینه درمانی ویژه بیماران خاص و نیازمند به ارزش دو میلیارد ریال، توزیع 200 بسته معیشتی در قالب طرح فرشتگان رحمت، اهدا 374 واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 خانه هلال در شهرها و روستاهای شهرستان دیر ایجاد شد

13 خانه هلال در شهرها و روستاهای شهرستان دیر ایجاد شد