مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-07سياسي

بی برنامگی در اجرای پروژه رینگ 90 متری رشت


به گفته رییس شورای اسلامی شهر رشت در روند اجرای پروژه رینگ 90 متری رشت بی برنامگی مشاهده می شود و در جلسات مربوط به این پروژه شاهد تکرار مباحثی هستیم که در گذشته نیز بیان شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا ظهر امروز در جلسه سی و هشتم فوق العاده شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به برگزاری جلسه ای در ساختمان سرمایه گذاری شهرداری رشت اظهار کرد: در جلسه پیشین شورا، پیرامون اجرایی شدن پروژه های اولویت دار رشت در سال 1401 به شهردار رشت تذکراتی داده شد  و صبح امروز نخستین جلسه با موضوعیت بررسی پروژه رینگ 90 متری به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار رشت در ساختمان سرمایه گذاری شهرداری رشت برگزار شد.

وی با بیان اینکه پروژه رینگ 90 متری باهدف کنترل و کاهش ترافیک رشت در دوران شورای چهارم مطرح شد، افزود: این طرح مصوب شورای عالی ترافیک کشور است،  اما متأسفانه در دوران فعالیت شورای چهارم و پنجم به سرانجام نرسید.

کارگرنیا با تأکید  به اینکه جلسه صبح امروز در ساختمان سرمایه گذاری، حاکی از بی برنامگی شهرداری رشت پیرامون پروژه رینگ 90 متری است، بیان کرد:  جلسه صبح  امروز پیرامون رینگ 90 متری، بیشتر شباهت به کارگروه داشت و درمجموع همان توضیحات  و مباحث مربوط به سال های گذشته پیرامون پروژه رینگ 90 متری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی برنامگی در اجرای پروژه رینگ 90 متری رشت

بی برنامگی در اجرای پروژه رینگ 90 متری رشت