مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-05-07سياسي

مراجعه 207 هزار نفر به داروخانه هلال احمر زنجان/ بازنشستگی نیروهای تخصصی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از مراجعه 207 هزار نفر به داروخانه هلال احمر زنجان طی سال گذشته خبر داد و گفت: در این بازه زمانی 89 هزار نفر از خدمات درمانگاه هلال احمر و 4 هزار و 50 نفر هم از مرکز توانبخشی این جمعیت بهره مند شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته هلال احمر اظهار کرد: جشن های این هفته همزمان با صدمین سالگرد تاسیس این جمعیت و با شعار یک قرن خدمت بی منت برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه این جمعیت در بخش های مختلف فعالیت می کند، تصریح کرد: آنچه که مربوط به بخش حاکمیتی هلال احمر است وظیفه امداد و نجات است ولی در مجموع بر اساس رفتار دریافتی از جامعه رنگ قرمز و سفید امدادی این جمعیت به عنوان نماد آرامش در بین حادثه دیدگان جا افتاده است.

وی به دشواری های فعالیت در هلال احمر اشاره و تصریح کرد سازمان به دلیل ماهیت غیر دولتی خود اعتبارات قابل توجهی از دولت دریافت نمی کند و در این بین هلال احمر زنجان 150 کارمند رسمی، حدود یک هزار نفر داوطلب هم با این جمعیت همکاری می کنند.

موسوی اقدامات حمایتی جمعیت هلال احمر را تشریح و تاکید کرد: این جمعیت علاوه بر حضور در عملیات های امداد و نجات در طرح های حمایتی شامل نذر آب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 207 هزار نفر به داروخانه هلال احمر زنجان/ بازنشستگی نیروهای تخصصی

مراجعه 207 هزار نفر به داروخانه هلال احمر زنجان/ بازنشستگی نیروهای تخصصی