مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-05-07سياسي

«علی رحمانی» به عنوان رییس تبلیغات اسلامی نیر انتخاب شد


جلسه تودیع و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی نیر با حضور امام جمعه نیر و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار و حجت الاسلام علی رحمانی به عنوان رییس جدید تبلیغات اسلامی نیر منصوب شد.

- ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه رؤسای اداره تبلیغات اسلامی نیر در سخنانی شهرستان نیر را منطقه ای با فرهنگ فاخر، غنی، با سابقه و برخوردار از چهره های اندیشمند عنوان و اظهار کرد: متولیان امور فرهنگی کشور، بنای فرهنگی شهرستان نیر و شخصیت های دینی و علمی برخاسته از این منطقه مورد تأیید و تکریم قرار داده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به ترانزیتی بودن شهرستان نیر به عنوان شاهراه اصلی اتصال به استان های آذربایجان شرقی و غربی اشاره کرد و گفت: شهرستان نیر به لحاظ قرار گرفتن در جاده ارتباطی مرکز استان با استان های همجوار و نیز برخورداری از اقلیم مناسب گردشگری و جاذبه های توریستی، ناخودآگاه تحت تأثیر فرهنگ های مختلف به لحاظ ورود مسافران به این شهرستان قرار می گیرد و علاوه بر این می تواند در فرهنگ گردشگران نیز تأثیرگذار باشد.

وی بر ضرورت تعامل بیش از پیش با امام جمعه و مسئولین فرهنگی و دینی شهرستان در راستای توسعه فرهنگی منطقه تاکید کرد و گفت: با مدیریت عالمانه و درایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«علی رحمانی» به عنوان رییس تبلیغات اسلامی نیر انتخاب شد

«علی رحمانی» به عنوان رییس تبلیغات اسلامی نیر انتخاب شد