مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-07پزشكي

31000 تن روغن خام آزاد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، داداستان بندرانزلی نوید عرضه ی روغن خوراکی در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش استان گیلان و در دسترس مردم را داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، داداستان بندرانزلی نوید عرضه ی روغن خوراکی در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش استان گیلان و در دسترس مردم را داد.

با توجه به کمبود روغن خوراکی در سطح استان گیلان و بندرانزلی و با بررسی های میدانی و بازدید دادستان شهرستان بندرانزلی با همکاری مدیران ادارات گمرک، جهاد کشاورزی و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان از منطقه آزاد انزلی، دستور آزاد سازی 31000 تن روغن خام جهت ارسال به کارخانه های تولید روغن خوراکی و سرخ کردنی را صادر کرد.

اکبری دادستان بندرانزلی تصریح کرد بارگیری و حمل روغن از صبح روز پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401 به مقصد کارخانه های مدنظر شروع گردیده است.

همچنین در تماس تلفنی محمد برهانی مدیر عامل صنعت غذایی افق (مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش) با داداستان بندرانزلی عنوان شد روغن های فرآوری شده در روز های آینده در 250 فروشگاه افق کوروش استان گیلان عرضه خواهد شد.

برهانی همچنین با اشاره به ظرفیت تولید در کارخانه های زیر مجموعه خود، 15 درصد تزریق مازاد به فروشگاه های استان گیلان را اختصاص و تضمین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31000 تن روغن خام آزاد شد

31000 تن روغن خام آزاد شد