مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-07اقتصادي

مبلغ مورد نظر وزارت جهاد برای برنج ایرانی 64 هزار و 900 تومان است


وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مبلغ مورد نظر وزارت جهاد برای برنج ایرانی 64 هزار و 900 تومان است، گفت: خشکسالی یکی از دلایل کمبود عرضه برنج ایرانی بود؛ - سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره برنامه دولت جهت کنترل قیمت ها در بازار اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در اقتصاد کشور تنظیم و کنترل بازار است؛ از ابتدای دولت سیزدهم کلیه زنجیره تامین که شامل تولید و توزیع است به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده که این مسئله باعث می شود تسلط بیشتری نسبت به بازار داشته باشیم.

وی افزود: این اقدام، کار جدیدی بود که در این دولت صورت گرفت؛ پیش از این بخش تولید در حوزه غذا در اختیار وزارت جهاد کشاورزی و بحث توزیع در اختیار وزارت صمت بود که این مسئله نوسانات بیشتری را در بازار ایجاد می کرد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در دولت قبل سازوکار، ساختار و بازرسی در وزارت کشاورزی وجود نداشت، گفت: بحث توزیع برای اولین بار در دولت سیزدهم به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده ولیکن این موضوع یک کار جدیدی است و به زمان نیاز است تا تسلط کامل بر بازار ایجاد شود.

* نمی توان قیمت یک فروشگاه را مبنای قیمت قرار داد/ در تولید هیچ مشکلی نداریم ساداتی نژاد عنوان کرد: عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در مقایسه با سال قبل نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغ مورد نظر وزارت جهاد برای برنج ایرانی 64 هزار و 900 تومان است

مبلغ مورد نظر وزارت جهاد برای برنج ایرانی 64 هزار و 900 تومان است