مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-07فرهنگي

برپایی نمایشگاه گروهی عکس ییمه هنرمندان بیجاری در گالری مهر


نمایشگاه گروهی عکس ییمه آثار 20 عکاس بیجاری در گالری مهر سینما آزادی بیجار دایر می شود.

- سید عبدالرضا خضری رییس حوزه هنری شهرستان بیجار در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیجار اظهار کرد: در راستای سیاست های محوری حوزه هنری که کشف، جذب و پرورش استعدادهای هنری و حمایت از تولید آثار هنری است، نمایشگاه عکس ییمه آثار عکاسی 20 هنرمند شهرستان بیجار یکشنبه 18 اسفندماه در گالری مهر پردیس سینمایی آزادی بیجار به مدت 10 روز در معرض نمایش عموم گذاشته می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه 20 اثر با موضوع اجتماعی در معرض نمایش علاقه مندان قرار گرفته است  و بعد از مراسم افتتاحیه که یکشنبه 18 اردیبهشت ساعت 11:30 برگزار می شود و تا 28 اردیبهشت همه روز از ساعت 10 تا 12 و 16 تا 20 آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

رییس حوزه هنری شهرستان بیجار با اشاره به توانمندی هنرمندان بیجاری به ویژه در بخش عکاسی گفت: حضور استاد جمشید فرجوند فردا در کنار بسیاری از هنرمندان دیگر که در جشنواره های داخلی و خارجی موفق به کسب عناوین بیشماری شده اند می تواند بیجار را به کانون اصلی عکاسی در استان و منطقه تبدیل کند.

وی ادامه داد: در نظر است در سالجاری در قالب برگزاری اردوهای عکاسی به صورت ماهیانه و فصلی جاذبه های طبیعی و موضوعات مختلف اجتماعی و فرهنگی شهرستان بیجار ثبت و در قالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه گروهی عکس ییمه هنرمندان بیجاری در گالری مهر

برپایی نمایشگاه گروهی عکس ییمه هنرمندان بیجاری در گالری مهر