مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-05-07اقتصادي

2.6 تن خمیر مرغ غیرمجاز در مازندران معدوم شد


رییس اداره نظارت بر اچرای استاندارد مازندران گفت:در بازرسی کارشناسان از شرکت های تحت پوشش تولید و بسته بندی فرآورده های گوشتی استان، مقدار 2.

- ، محسن خالقی اظهار داشت: در هنگام بازرسی کارشناسان این اداره کل از سه شرکت تحت پوشش تولید و بسته بندی فرآورده های خام منجمد گوشتی، مقدار دو هزار و 650 کیلو گرم خمیر مرغ غیر مجاز کشف و ضبط شد که در این ارتباط با هماهنگی اداره کل دامپزشکی مازندران و پس از اخذ مجوزهای قضایی، بخشی از محموله که قابلیت مصرف دامی و طیور داشتند در مراکز مجاز به ضایعات مفید و مصرف دام و طیور تبدیل شد.

وی افزود: همچنین مابقی که دارای آلودگی های مشخص بوده اند در یکی از کشتارگاه های استان با رعایت موازین بهداشتی و ایمن معدوم شدند.

خالقی با اشاره به این که استاندارد در راستای حفظ سلامت و امنیت جامعه به ویژه در رصد و پایش مستمر محسوس و نامحسوس تولید کنندگان فرآورده های غذایی، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد، افزود: استفاده و نگهداری هرگونه خمیر مرغ برای تولید فرآورده های خام منجمد (همبرگر و کباب لقمه) حسب دستورالعمل های استاندارد غیر مجاز و ممنوع بوده و در صورت مشاهده این فرآورده، سریعاً ضبط و جمع آوری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2.6 تن خمیر مرغ غیرمجاز در مازندران معدوم شد

2.6 تن خمیر مرغ غیرمجاز در مازندران معدوم شد