مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-07سياسي

رهبر طالبان: همه زنان باید برقع بپوشند


«مجازات هایی برای نقض دستورالعمل ها در زمینه پوشش اجباری حجاب از جمله حبس و اخراج از کار برای والدین و کارکنان مؤسسه های کشور در نظر گرفته شده است».

- در بیانیه این وزارتخانه آمده است: مجازات هایی برای نقض دستورالعمل ها در زمینه پوشش اجباری حجاب از جمله حبس و اخراج از کار برای والدین و کارکنان مؤسسه های کشور در نظر گرفته شده است .

طالبان پوشش نقاب و برقع را برای زنان افغان واجب اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از الیوم السابع، وزارت امر به معروف و نهی از منکر دولت طالبان امروز -شنبه- با صدور دستوری از سوی ملا هبه الله آخوند زاده رهبر این گروه، پوشیدن نقاب و برقع را برای زنان افغان در ملأ عمومی واجب اعلام کرد.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد که رهبر طالبان دستور داده تا زنان افغانستان در اماکن عمومی از برقعی استفاده کنند که از سر تا پای آنها را می پوشاند.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: مجازات هایی برای نقض دستورالعمل ها در زمینه پوشش اجباری حجاب از جمله حبس و اخراج از کار برای والدین و کارکنان مؤسسه های کشور در نظر گرفته شده است .

بر اساس این بیانیه، مجازات ها شلامل احضار ولی امر به اداره ذیربط و سپس حبس به مدت 3 روز و ارجاع به مراجع قضایی جهت تعیین مجازات مناسب در صورت تکرار جرم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر طالبان: همه زنان باید برقع بپوشند

رهبر طالبان: همه زنان باید برقع بپوشند