مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-07فرهنگي

تربیت هنرمند تراز انقلاب اسلامی اولویت حوزه هنری استان قزوین است


معاون فرهنگی حوزه هنری استان قزوین گفت: تربیت هنرمند تراز انقلاب اسلامی اولویت حوزه هنری استان قزوین است و جشنواره تئاتر«بچه های مسجد» به ما در این زمینه کمک می کند.

- حمید رضا ملازینل در نشست خبری که صبح شنبه در نگارخانه حوزه هنری قزوین برگزار شد با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر بچه های مسجد در استان قزوین اظهار کرد: هنر تئاتر یک هنر تأثیرگذار اجتماعی است چرا که در حضور مردم و کنار آنها شکل می گیرد.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان قزوین ابراز کرد: نمایش پیوند ناگسستنی با مردم دارد، برای مردم است و از مردم هم برمی آید و در همین راستا تئاتر مردمی بچه های مسجد در امتداد این جریان هنری قابل تفسیر است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد در قزوین اضافه کرد: تئاتر بچه های مسجد با مردم و مسجد معنا می یابد و برآمده از انقلاب اسلامی است و حوزه هنری به عنوان نهادی برآمده از انقلاب، پرچم دار این مقوله است.

این مسئول تبیین کرد: هنر نمایش به خصوص نمایشی که بتواند در برابر دیده تعداد بیشتری از مخاطبان اجرا شود می تواند به خلق مخاطب و ایجاد علاقه مندی و شکوفایی استعدادها بینجامد.

وی ادامه داد: دغدغه تربیت جز رئوس فعالیت های ما است و گروهی بودن هنر تئاتر برایمان اهمیت دارد چرا که می تواند خروجی های مختلف در سایر زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت هنرمند تراز انقلاب اسلامی اولویت حوزه هنری استان قزوین است

تربیت هنرمند تراز انقلاب اسلامی اولویت حوزه هنری استان قزوین است