مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-07اقتصادي

شهرداری مبارکه با اجاره چاه های کشاورزی فضای سبز را آبیاری می کند


فولاد مبارکه طی تفاهمنامه ای برای مدت 30 سال پساب فاضلاب شهری را خریداری کرده و شهرداری با اجاره چاه های کشاورزی فضای سبز را آبیاری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد ایرانپور روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه معیار شورای شهر مبارکه در انتخاب یک شهردار برنامه محور بودن است، اظهار داشت: شهرداری های شهرستان مبارکه در سالهای اخیر با محدودیت مالی مواجه بودند.

وی افزود: بر همین اساس پرداخت حقوق پرسنل خدوم شهرداری مبارکه اولویت این نهاد است زیرا اگر حق و حقوق آنان به موقع پرداخت شود انگیزه خدمت رسانی خواهند داشت.

رییس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به اینکه پروژه های نیمه تمامی در این شهر از دوره های قبل باقی مانده است، اضافه کرد: تکمیل این طرح ها بر اساس نیاز شهروندان و اولویت بندی آنها، طرح های عمرانی است که گره ترافیکی شهر را باز می کند و پس از اتمام این ها ایده های شهری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به اینکه این شهر 400 هکتار فضای سبز دارد که سرانه هر فرد 46 مترمربع است، افزود: سرانه فضای سبز این شهر بالاتر از حد استاندارد است و با وجود این به دلیل صنعت بزرگ فولاد و تردد کامیون ها و ناوگان حمل و نقل نیاز است که توسعه فضای سبز پیشرفت خوبی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری مبارکه با اجاره چاه های کشاورزی فضای سبز را آبیاری می کند

شهرداری مبارکه با اجاره چاه های کشاورزی فضای سبز را آبیاری می کند