مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-07سياسي

جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان زکات فطریه توسط کمیته امداد


رییس امور اجرایی زکات کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان یک میلیارد و 932 میلیون تومان زکات فطریه خود را به پایگاه های جمع آوری فطریه کمیته امداد استان پرداخت کرده اند.

- ، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت 740 پایگاه جمع آوری فطریه کمیته امداد امام خمینی (ره) در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برخی از مردم استان فطریه خود را به روش غیر حضوری پرداخت کرده اند.

وی با بیان اینکه مؤسسات خیریه نیز زکات فطریه مردم استان را جمع آوری کرده اند، تصریح کرد: در حال حاضر میزان زکات فطریه پرداختی مؤسسات خیریه و نهادها به امور اجرایی زکات اعلام نشده است.

رییس امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری به جمع آوری زکات فطریه در روستاها توسط روحانیون و افراد معتمد اشاره کرد و ادامه داد: این کمک ها در بین نیازمندان شناسایی شده روستاها انجام شده است.

حجت الاسلام هاشمی مطرح کرد: مردم استان یک میلیارد و 932 میلیون تومان زکات فطریه خود را به پایگاه های جمع آوری فطریه کمیته امداد استان پرداخت کرده اند.

وی اعلام کرد: مبالغ جمع آوری شده در دو بخش فطریه عام و سادات در روز عید فطر به حساب افراد نیازمند و ممدجویان کمیته امداد واریز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان زکات فطریه توسط کمیته امداد

جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان زکات فطریه توسط کمیته امداد