مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-07پزشكي

آموزش و پرورش کرمانشاه در واکسیناسیون کرونا نقش بسزایی داشته است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: آموزش و پرورش کرمانشاه در افزایش پوشش واکسیناسیون کرونا و کمک به تاسیس پایگاه های تجمیعی نقش بسزایی داشته است.

- ظهر شنبه به مناسبت شروع هفته سلامت با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و برخی مسئولین و معلمان در مدارس کرمانشاه زنگ سلامت به صدا نواخته شد.

قباد محمدی در مراسم نواخته شدن زنگ هفته سلامت با تبریک هفته معلم و هفته سلامت، اظهار کرد: آموزش و پرورش به دلیل گستردگی که دارد می تواند در حوزه سلامت بسیار تأثیر گذار باشد.

وی با اشاره به عملکرد خوب آموزش و پرورش استان کرمانشاه، افزود: آموزش و پرورش در شرایط کرونایی پس از وزارت بهداشت بیشترین کمک را به سلامت جامعه داشته و همیشه جلوتر از همه نهایت همکاری را کرده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر همکاری در حوزه واکسیناسیون اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیشترین فضا و مکان مورد نیاز را برای برپایی پایگاه های واکسیناسیون در اختیار گذاشت.

محمدی با اشاره به نقش دانش آموزان در جامعه، بیان کرد: مهمترین ثروتی که هر جامعه می تواند داشته باشد دانش آموزان و دانشجویانی است که از ثروت های مادی نیز مهمتر شمردن می شود چراکه نیروی انسانی مهمترین عامل حرکت جامعه به سمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش کرمانشاه در واکسیناسیون کرونا نقش بسزایی داشته است

آموزش و پرورش کرمانشاه در واکسیناسیون کرونا نقش بسزایی داشته است