مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-07سياسي

عصبانیت ضدانقلاب از اجرای عدالت در پرداخت یارانه هاجای تعجب ندارد


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز نسبت به خبرسازی جعلی نسبت به واحدهای صنعتی استان واکنش نشان داد و گفت: رسانه های ضدانقلاب برای تخریب واحدهای صنعتی برنامه ریزی دارند.

- ، سعید جابری انصاری با اشاره به جریان سازی رسانه ای بر علیه یک واحد صنعتی در استان البرز به صورت مغرضانه و با اهداف سیاسی، اظهار داشت: استان البرز قطب تولید ماکارونی و از استان های مطرح در تولید این محصول استراتژیک است.

وی افزود: طی روزهای گذشته جریان ضد انقلاب به بهانه های مختلف اقدام به تخریب و جعل اخبار علیه واحدهای صنعتی مطرح مستقر در این استان کرده اند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به اینکه این شرکت برای تعداد زیادی از شهروندان استان اشتغال زایی کرده است، بیان کرد: قطعاً در صورت هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنعتی استان نهادهای مسئول و متولی در این زمینه ایفای نقش می کنند.

وی با بیان اینکه مردم فهیم ایران فرق بین تخریب و انتقاد را به خوبی متوجه هستند، ادامه داد: قطعاً این خبرسازی های زنجیره ای با جعل عناوینی مانند احتکار و تخریب وجهه شرکت های معتبر استان بر اساس برنامه ریزی های مختلف بوده و این مورد آخرین مورد از این موج هجمه های تخریبی نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت ضدانقلاب از اجرای عدالت در پرداخت یارانه هاجای تعجب ندارد

عصبانیت ضدانقلاب از اجرای عدالت در پرداخت یارانه هاجای تعجب ندارد