مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-05-07سياسي

سوده نجفی: اضطراب اجتماعی و وسواس از عوارض پساکرونا هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران صبح امروز در مراسم افتتاحیه هفته سلامت که به میزبانی منطقه 12 در پارک شهر برگزار شد حضور یافت؛ - سوده نجفی رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران صبح امروز در مراسم افتتاحیه هفته سلامت که به میزبانی منطقه 12 در پارک شهر برگزار شد حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران صبح امروز در مراسم افتتاحیه هفته سلامت که به میزبانی منطقه 12 در پارک شهر برگزار شد حضور یافت؛ و ی پس از سخنرانی در جمع مهمانان در گفتگو زنده با شبکه سلامت گفت: مهمترین اولویت های ما در حوزه سلامت مسائل مربوط به پساکرونای شهروندان است.

نجفی اضطراب اجتماعی و وسواس را از عوارض و آسیب های پساکرونا برشمرد و افزود: رسیدگی به این موارد جزو اولویت ها در برنامه های شهری است که باید به صورت تخصصی بررسی شود.

رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: در ایام کرونایی خانواده های داغدار محدودیت هایی داشتند که مهمترین آن محدودیت در فرآیند تدفین و فاصله گذاری فیزیکی بود که همین امر موجب شد زمینه بروز هیجانات منفی ناشی از سوگ و همدردی فراهم نباشد افراد در فرآیند سوگ پیچیده یا ابراز نشده قرار بگیرند که این امر خود آسیب هایی را به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوده نجفی: اضطراب اجتماعی و وسواس از عوارض پساکرونا هستند

سوده نجفی: اضطراب اجتماعی و وسواس از عوارض پساکرونا هستند