مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-05-07اقتصادي

کرایه تاکسی در تهران شناور شد؟/ ادامه فاصله گذاری در تاکسی ها


در حال حاضر در صبح و عصر با ازدحام مسافر روبه رو هستیم اما به دلیل فاصله گذاری اجتماعی به خصوص در تاکسی های ون نمی توانیم از حداکثر ظرفیت استفاده کنیم.

- در حال حاضر در صبح و عصر با ازدحام مسافر روبه رو هستیم اما به دلیل فاصله گذاری اجتماعی به خصوص در تاکسی های ون نمی توانیم از حداکثر ظرفیت استفاده کنیم.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران به گلایه های برخی از شهروندان تهرانی مبنی بر افزایش بیش از 25 درصد کرایه در برخی خطوط پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلک در مورد چرایی افزایش نرخ کرایه تاکسی و انتقاد برخی از مسافران گفت: براساس مصوبه شورای شهر سازمان تاکسیرانی می تواند به طور میانگین 25 درصد و تا سقف 35 درصد نرخ کرایه را افزایش دهد به گونه ای که می توانیم در یک خط 10 درصد و در یکسری نقاط تا سقف 35 درصد نرخ کرایه را افزایش دهیم که این مساله رخ داده است.

وی با بیان این که در برخی از خطوط تاکسیرانی فقط 10 درصد و در برخی دیگر 35 درصد افزایش نرخ داشتیم و در کل تهران به طور میانگین 25 درصد نرخ تاکسی افزایش یافته است، تصریح کرد: این اعداد و ارقام را به شورای شهر ارسال کردیم و آنها نیز این مساله را محاسبه کرده اند و شورای شهر به ما اجازه داده که حداکثر تا سقف 35 درصد و به طور میانگین 25 درصد نرخ کرایه را در سال جاری افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرایه تاکسی در تهران شناور شد؟/ ادامه فاصله گذاری در تاکسی ها

کرایه تاکسی در تهران شناور شد؟/ ادامه فاصله گذاری در تاکسی ها