مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-05-07اقتصادي

221 واحد متخلف سلامت و امنیت غذایی به مراجع قضایی معرفی شدند


مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: 221 واحد متخلف حوزه سلامت و امنیت غذایی به مراجع قضایی معرفی و 15 واحد عرضه با حکم دستگاه قضایی پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهلول تکلوی بعد از ظهر شنبه در بازدید از واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی در اردبیل با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به سه هزار مرکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی تحت نظارت بهداشتی و حاکمیتی دامپزشکی فعالیت می کنند، اظهار کرد: در این مدت 11 هزار و 878 مورد بازدید از این اماکن انجام شده است.

وی تصریح کرد: دامپزشکی با حجم و گستردگی فعالیت هایی که دارد در اجرای این طرح های نظارتی حجم زیادی از فعالیت های حوزه کاری خود را در راستای ارتقا سلامت و بهداشت عمومی جامعه و تضمین امنیت غذایی معطوف کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل با تاکید بر اینکه ارتقا سلامت و بهداشت عمومی منوط به ارتقا فرهنگ عمومی کامل در جامعه است، خواستار حمایت رسانه ها و تشریح اهمیت فعالیت های دامپزشکی در جامعه شد.

تکلوی گفت: همه باید تلاش کنیم شناخت و حساسیتی کامل در این راستا ایجاد شده و تولید و عرضه فرآورده های خام دامی که خط قرمز دامپزشکی است، کاملاً جدی گرفته شود به گونه ای که دامپزشکی به تنهایی و بدون تعامل و همکاری بین بخشی نمی تواند در این راستا کاملاً موفق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

221 واحد متخلف سلامت و امنیت غذایی به مراجع قضایی معرفی شدند

221 واحد متخلف سلامت و امنیت غذایی به مراجع قضایی معرفی شدند