مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-05-07اقتصادي

ترک فعل 15 هزار میلیارد تومانی در وصول حقوق دولتی/مچ گیری، هدف دیوان محاسبات نیست


ترک فعلی در رابطه با وصول حقوق دولتی معادل 15 هزار میلیارد تومان در کشور اتفاق افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی کامیار ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان و معرفی مدیرکل دیوان محاسبات استان زنجان اظهار کرد: دادسرای دیوان محاسبات به دنبال پیشگیری از تخلفات است و با قرار گرفتن در کنار مدیران به دنبال افزایش تعاملات است.

دادستان دیوان محاسبات کشور با اشاره به اینکه مچ گیری، هدف دیوان محاسبات نیست، بلکه به دنبال آن است که در کنار مدیران به عنوان مشاوران امین قرار گرفته و خدمات ارائه دهد، اضافه کرد: به این امر وافقیم که در برخی ترک فعل ها فقط مدیر مقصر نیست، بلکه قانونگذاری و بودجه نیز تاثیرگذار است.

وی رویکرد جدید دیوان محاسبات را شفاف سازی و در جریان امور قرار گرفتن مردم اعلام کرد و گفت: بر همین اساس، گزارش تفریغ بودجه در جلسه علنی مجلس قرائت می شود، تا مردم در جریان آن قرار گرفته و این مهم در سامانه دیوان نیز قرار می گیرد، چرا که هر قدر گزارش های مردم از عملکرد مالی دیوان شفاف باشد، اعتماد آن ها بیشتر می شود.

کامیار با اشاره به اینکه پس از هر دوره مجلس، انتخاب رییس و دادستان دیوان محاسبات انجام می شود، گفت: در این دوره مجلس به دنبال افراد مستقل بود و دیوان محاسبات نیز توانسته حرکتی در راستای رسیدن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل 15 هزار میلیارد تومانی در وصول حقوق دولتی/مچ گیری، هدف دیوان محاسبات نیست

ترک فعل 15 هزار میلیارد تومانی در وصول حقوق دولتی/مچ گیری، هدف دیوان محاسبات نیست