مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-05-07سياسي

مچ گیری هدف دیوان محاسبات نیست


مچ گیری، هدف دیوان محاسبات نیست، بلکه به دنبال آن است که در کنار مدیران به عنوان مشاوران امین قرار گرفته و خدمات ارائه دهد.

- ، علی کامیار ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل دیوان محاسبات استان زنجان گفت: دادسرای دیوان محاسبات در حال حاضر به دنبال پیشگیری از تخلفات است به سیاست های این دیوان است.

وی اظهار کرد: رییس و دادستان دیوان افراد مستقلی هستند تا بتوانند کمک های بیشتری برای ارتقای دیوان محاسبات داشته باشند.

دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: یک سند راهبردی در دیوان محاسبات نوشته شده است که متفاوت از دوره های قبلی است و یکی از این محورها که شعار اصلی دیوان محاسبات نیز قرار گرفته با عنوان فناورانه و مردم پایه است.

کامیار با بیان اینکه در محور فناورانه، دیوان محاسبات در رسیدگی ها و حسابرسی ها و دیگر وظایف خود از فناوری های امروز بیشتر استفاده خواهد کرد، تاکید کرد: ارتباطات خود را با دستگاهای دیگر آنلاین خواهد داشت.

وی به راه اندازی سامانه 198 در این دیوان اشاره کرد و افزود: با این سامانه مردم برای دیوان محاسبات اطلاع رسانی و گزارش های خود را تا حصول نتیجه پیگیری می کنند.

دادستان دیوان محاسبات کشور ابراز کرد: کشور در شرایط استثنایی قرار دارد و در راس هر سه قوه ما رگ و سبقه ضد فساد وجود دارند و این افتخار کشور محسوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مچ گیری هدف دیوان محاسبات نیست

مچ گیری هدف دیوان محاسبات نیست