مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-05-07اقتصادي

خرید نان با کارتخوان های هوشمند انجام می شود


خرید نان در زنجان با کارت های بانکی و کارتخوان های هوشمند انجام می شود.

- ، محسن افشارچی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه هدف گذاری اصلی از شیوه جدید عرضه نان، جلوگیری از قاچاق آرد است و تغییری در میزان خرید و سهمیه بندی در آن نداریم، گفت: در این طرح مردم بدون افزایش قیمت نان، خرید مورد نیاز خود را با کشیدن هر کارت بانکی انجام خواهند داد.

وی اظهار داشت: شروع اجرای این طرح در استان به صورت تدریجی خواهد بود و در چند روز آینده با تجهیز حدود 15 نانوایی به دستگاه های کارتخوان ویژه این طرح، کار را شروع می کنیم.

افشارچی با بیان اینکه خرید نان با کارت های بانکی و کارتخوان های هوشمند انجام می شود، گفت: هیچ تغییری در میزان خرید و قیمت نان نخواهیم داشت و مردم نگران نباشند.

وی به عرضه اقلام برخی مواد عذایی مثل ماکارونی در استان اشاره کرد و ابراز داشت: پی گیری ها انجام شده و طی دو سه روز وضعیت عرضه به ثبات می رسد و در این طرح خرید نان فقط از طریق دستگاه کارتخوان خواهد بود،.

استاندار زنجان گفت: در این طرح پول خرید به حساب نانوا می رود و دولت هم مابه التفاوت آن را به حساب نانواها واریز خواهد کرد و در ر روستاهایی که نانوایی وجود ندارد و خانه پز هستند، آرد خام به همان قیمت قبلی به خانوارها مطابق روال گذشته ارائه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید نان با کارتخوان های هوشمند انجام می شود

خرید نان با کارتخوان های هوشمند انجام می شود