مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-05-07سياسي

تعداد پایگاه های امداد و نجات در استان زنجان مطلوب نیست


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: استان زنجان 11 پایگاه امداد و نجات فعال جاده ای دارد که به نسبت پراکندگی شهرستان ها این تعداد مطلوب نیست.

- ، سید قاسم موسوی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر را در این هفته جشن خواهیم گرفت، گفت: این هفته با شعار یک قرن خدمت بی منت نامگذاری شده است.

وی اظهار کرد: اولین وظیفه ای که برعهده جمعیت هلال احمر قرار دارد امداد و نجات است؛ بخش اعظمی از خدمات ما توسط داوطلبان ارائه می شود و در این راستا جمعیت هلال احمر یکی از جمعیت های ملی دنیا است که در بیشتر کشورها به اسم صلیب سرخ شناخته می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه در جمعیت هلال احمر استان زنجان 11 هزار نفر داوطلب مشغول همکاری هستند و به صورت داوطلبانه به مردم خدمات ارائه می کنند، گفت: تعداد اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان 11 هزار نفر و جوانان عضو جمعیت بیش از 12 هزار نفر است.

موسوی با بیان اینکه در استان زنجان 11 پایگاه ثابت و پنج پایگاه موقت امداد و نجات وجود دارد و مقرر شده یک پایگاه امداد و نجات در جاده بیجار شهرستان ایجرود به دست یک خیر ساخته خواهد شد، افزود: این تعداد به نسبت پراکندگی شهرستان ها این تعداد مطلوب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد پایگاه های امداد و نجات در استان زنجان مطلوب نیست

تعداد پایگاه های امداد و نجات در استان زنجان مطلوب نیست