مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 16:522022-05-07سياسي

سرمایه های سرگردان نشان از کمبود فرهنگ است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: توجه به فرهنگ از ضروریات است و وجود سرمایه های سرگردان در خانه ها و شهر نشان از کمبود فرهنگ است.

- ، رضا قاسمیان ظهر شنبه در آیین افتتاحیه برنامه جامع اشتغالزایی و کارآفرینی دانش بنیان دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تاکید بر ضرورت توجه به فرهنگ در جامعه اظهار کرد: متأسفانه وجود سرمایه های سرگردان در خانه ها و شهر نشان از کمبود فرهنگ است.

وی افزود: وقتی کسی اشتغال آفرینی می کند در ابتدا برای خود شغلی ایجاد کرده و خود را نجات داده و همچنین سرمایه های سرگردان خود و شهر را نجات داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل جوانان و دانشجویان را سرمایه اصلی کشور دانست و گفت: مطالعات نشان می دهد در استان هایی که دارای مطالعه بیشتر هستند، پوشش اشتغال بیشتر است.

قاسمیان موضوع دانش بنیان را اشتغال و کارآفرینی پاک عنوان کرد و گفت: از دانشجویان انتظار می رود با ورود به عرصه دانش بنیان، استان را از مشکلات نجات دهند.

وی با بیان اینکه دانشجویان تا حد ممکن خیال پردازی کنند؛ چرا که خیال پردازی گام اول برای خلاقیت است، ادامه داد: همه دستاوردهای بشر محصول تمرکز بوده و در همین راستا دانشجویان تلاش کنند تا کارآفرین شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه های سرگردان نشان از کمبود فرهنگ است

سرمایه های سرگردان نشان از کمبود فرهنگ است