مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 17:372022-05-07اقتصادي

جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا یک هفته در میان شد؟!


کاهش شدید آمار های کرونایی در کشور، اگرچه اتفاقی به غایت شیرین و دلچسب است، اما منجر به اتفاقی شده که برخلاف توصیه های مکرر ستاد ملی مقابله با کرونا یعنی عدم عادی انگاری شرایط کرونایی در کشور است؛ - ستاد ملی مقابله با کرونا که ابتدای هر هفته جلسه داشت، امروز تشکیل جلسه نداد؛ اتفاقی که ظاهرا ریشه در تصمیمی اعلام نشده دارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، کاهش شدید آمار های کرونایی در کشور، اگرچه اتفاقی به غایت شیرین و دلچسب است، اما منجر به اتفاقی شده که برخلاف توصیه های مکرر ستاد ملی مقابله با کرونا یعنی عدم عادی انگاری شرایط کرونایی در کشور است؛ لغو نشست هفتگی ستاد ملی در روز جاری.

این تصمیمی است که ظاهرا برخی از اعضای ستاد ملی هم از اتخاذ آن باخبر نبوده اند تا جایی که برای حضور در نشست امروز ستاد برنامه ریزی کرده و حتی عازم پاستور هم شده اند، غافل از آنکه امروز ستاد ملی جلسه ای نخواهد داشت و ظاهرا، مقدمات اتفاقی تازه در عرصه مقابله با کرونا تدارک دیده شده و قرار است اجرایی شود.

درباره ایده برگزاری نشست های ستاد ملی به صورت یک هفته در میان (هر دو هفته یکبار) سخن می گوییم که شاید علت اتخاذ آن، بازگشایی کامل همه امور و کاهش شدید آمار های کرونایی در کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا یک هفته در میان شد؟!

جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا یک هفته در میان شد؟!