مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 18:172022-05-07سياسي

ذرت های کشف شده کرمانشاه درحال تخلیه است


سخنگوی سازمان املاک تملیکی ضمن تکذیب خبر تخلیه تنها هفت هزار تن ذرت های کشف شده در کرمانشاه گفت: با تایید سازمان دامپزشکی حدود 40 هزار تن از این محصول تخلیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازضمن ابراز تاسف از انتشار برخی مطالب بدون صحت سنجی در رسانه ها، درباره حواشی پیش آمده پیرامون این مطلب اظهار کرد: اطلاع رسانی غیر اصولی درباره موضوعات مهم کشور ممکن است باعث نگرانی مردم شود و باید پیش از درج آنها نسبت به بررسی ابعاد دقیق آن اطمینان حاصل کرد.

صاحب حجتی درباره جزییات خبر مرتبط با کشف ذرت هم گفت: محموله مکشوفه 53 هزار تن ذرت است که در مرداد ماه 1400 توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و بعد از آن به سازمان اموال تملیکی استان کرمانشاه تحویل داده شد که بلافاصله طی یک روز نسبت به دریافت مجوز فروش آن طبق تبصره 2 ماده 53 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به جهت جلوگیری از فساد اقدام شد.

سخنگوی سازمان املاک تملیکی افزود: در مرحله بعدی به منظور رعایت ماده 55 مکاتبه و نمونه برداری توسط سازمان دامپزشکی استان کرمانشاه به انجام رسید که بعد از ضدعفونی محصول یاد شده و حشره زدایی از آن، تایید قابلیت مصرف در تاریخ هشتم دی ماه 1400 توسط سازمان دامپزشکی استان به سازمان اموال تملیکی استان اعلام شد و بعد از آن سازمان نسبت به فروش آن به پشتیبانی امور دام کرمانشاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذرت های کشف شده کرمانشاه درحال تخلیه است

ذرت های کشف شده کرمانشاه درحال تخلیه است