مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-05-07سياسي

موانع ثبت جهانی منظر تاریخی هگمتانه تا همدان رفع شود


استاندار همدان از تشکیل کمیته رفع موانع ثبت جهانی منظر تاریخی هگمتانه تا همدان خبر داد و گفت: باید زیرساخت های گردشگری استان تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد عصر امروز در دیدار با معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی در راستای رفع موانع ثبت جهانی منظر تاریخی هگمتانه تا همدان اظهار کرد: شهرداری با تلاش جدی و پیگری های مستمر، از  تردد خودر وها در بخش هایی از پیاده راه منتهی به تپه هگمتانه ممانعت کرد که این اقدام جای تقدیر دارد.

  وی گفت: کمیته رفع موانع ثبت جهانی منظر تاریخی هگمتانه تا همدان با ترکیب استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، فرماندار همدان، مدیرکل میراث فرهنگی، شهردار و دستگاه های خدمات رسان و اتاق اصناف تشکیل می شود.

  استاندار همدان با تاکید بر لزوم تشکیل مستمر جلسات کمیته رفع موانع ثبت جهانی منظر تاریخی هگمتانه تا همدان اضافه کرد: اعضای کمیته، باید در محل تپه هگمتانه و اطراف آن حضور یافته و به صورت میدانی برای هر مغازه و پلاک، اصلاحات لازم را انجام دهند.

وی همکاری اصناف و بهره برداران در راستای ثبت جهانی منظر تاریخی هگمتانه تا همدان را ضروری خواند و گفت: ظواهر و ضوابط در مغازه های در مسیر منظر تاریخی هگمتانه تا همدان به صورت منظم و تعریف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع ثبت جهانی منظر تاریخی هگمتانه تا همدان رفع شود

موانع ثبت جهانی منظر تاریخی هگمتانه تا همدان رفع شود