مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 18:372022-05-07سياسي

نجات از مشکلات با ورود دانشجویان به عرصه دانش بنیان امکان پذیر است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: دانشجویان با ورود به عرصه دانش بنیان می توانند استان را از مشکلات نجات دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان عصر امروز در آیین افتتاحیه برنامه جامع اشتغال زایی و کارآفرینی دانش بنیان دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: وقتی کسی اشتغال آفرینی می کند در ابتدا برای خود شغلی ایجاد کرده و سپس با اشتغال آفرینی برای دیگران، سرمایه های سرگردان جامعه را نجات داده است.

وی جوانان و دانشجویان را سرمایه اصلی کشور دانست و افزود: از دانشجویان انتظار می رود با ورود به عرصه دانش بنیان، استان را از مشکلات نجات دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان این که دانشجویان تا حد ممکن خیال پردازی کنند؛ چراکه خیال پردازی گام اول برای خلاقیت است، ادامه داد: همه دستاوردهای بشر محصول تمرکز بوده و در همین راستا دانشجویان تلاش کنند تا کارآفرین شوند.

قاسمیان با اشاره به حمایت دولت از کارآفرینان، تصریح کرد: دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل محل اتصال سرمایه و ایده به همدیگر است.

آغاز 2 استارت آپ در دانشگاه محقق اردبیلی عزیز حبیبی رییس دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان تولید، دانش بنیان؛ اشتغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات از مشکلات با ورود دانشجویان به عرصه دانش بنیان امکان پذیر است

نجات از مشکلات با ورود دانشجویان به عرصه دانش بنیان امکان پذیر است