مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 18:522022-05-07سياسي

130 معلم نمونه آستارایی تجلیل شدند


طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم 130 معلم نمونه مدارس دولتی و غیر دولتی آستارا تجلیل شدند.

- ، به مناسبت هفته معلم امروز (شنبه) مراسمی به منظور گرامیداشت هفته معلم در دانشگاه آزاد آستارا برگزار و از 130 معلم نمونه این شهرستان تجلیل شد.

جایگاه ارزشمند نظام تعلیم و تربیت فرماندار آستارا در این مراسم با تبریک گرامیداشت روز معلم بر تکریم مقام معلم در جامعه تاکید کرد و افزود: از مقام و شخصیت معلم باید در تمام ایام تجلیل شود و این تجلیل مختص یک روز و یک هفته نیست.

عنایت رضایی پور معلمان را همچون خورشیدی تابناک برشمرد که بر جوامع بشری می درخشند و همانند پیامبران رسالت هدایت، روشنگری و نجات انسان ها را بر عهده دارند.

وی جایگاه نظام تعلیم و تربیت را در جامعه ارزشمند عنوان کرد و افزود: معلمان به عنوان طلایه داران جامعه دانش بنیان نقش ویژه ای در توسعه جامعه و هدایت دانش آموزان دارند.

تأکید بر جایگاه معلم در دین اسلام امام جمعه آستارا نیز در این مراسم با اشاره به مقام و جایگاه معلم در جامعه افزود: شأن و مقام معلم به اندازه ای بوده که زبان از گفتنش قاصر است.

حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی، گفت: در دین مقدس اسلام همواره به جایگاه معلم تاکید شده و هرچه تلاش کنیم نمی توانیم حق آنها را ادا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 معلم نمونه آستارایی تجلیل شدند

130 معلم نمونه آستارایی تجلیل شدند