مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 20:072022-05-07حوادث

توقیف 20 دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق در لنجان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان با اشراف اطلاعاتی خود 20 دستگاه خودروی سواری موسوم به شوتی که در زمینه حمل کالاهای خارجی قاچاق فعالیت می کردند را شناسایی و حین ورود به استان توقیف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال و به منظور حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از موانع پیش روی اشتغال جوانان، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان با اشراف اطلاعاتی خود 20 دستگاه خودروی سواری موسوم به شوتی که در زمینه حمل کالاهای خارجی قاچاق فعالیت می کردند را شناسایی و حین ورود به استان توقیف کردند.

وی با بیان اینکه خودروهای مذکور حامل انواع مواد نیروزا و لوازم جانبی تلفن همراه بودند، افزود: رانندگان این خودروها به جرم حمل کالای قاچاق دستگیر شدند.

هاشمی فر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در عملیاتی دیگر حین سرکشی از انباری در شهر اصفهان محموله ای از لوازم خانگی خارجی که به صورت قاچاق تهیه شده بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش محموله های مکشوفه توسط مأموران پلیس استان را بالغ بر 75 میلیارد ریال اعلام کرد و بیان کرد: کالاهای قاچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 20 دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق در لنجان

توقیف 20 دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق در لنجان