مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 20:272022-05-07سياسي

واکسیناسیون کرونا در گناوه به خوبی اجرا شد


رییس شبکه بهداشت درمان شهرستان گناوه گفت: اجرای برنامه گسترده واکسیناسیون به خوبی در شهرستان گناوه عملی شد و نقش بسیار زیادی در فروکش کردن این بیماری در شهرستان داشته است .

- ، عصمت حیدری بعد از ظهر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با دستور کار تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار این شهرستان با گرامیداشت هفته سلامت در این نشست اظهار داشت: هفته سلامت امسال از 17 تا 23 اردیبهشت برگزار می شود و از برنامه های این هفته با شعار سلامت ما، سلامت سیاره ما از امروز آغاز شده است.

رییس شبکه بهداشت درمان شهرستان گناوه افزود: داشتن سلامت دغدغه هر فرد و جامعه بشری تا کنون بوده و هست و این هفته فرصت بسیار خوب برای تمرکز مردم، مسئولان، تصمیم گیران و رسانه ها بر جنبه های مختلف سلامت است.

وی گفت: هرسال هفته سلامت با عناوین مختلف نامگذاری می شود و به موضوعات مختلف می پردازد، شعار هفته سلامت امسال در راستای شعار سازمان بهداشت جهانی سلامت ما، سلامت سیاره ما نشان می دهد که بدون داشتن یک محیط و سبک زندگی سالم تأمین سلامتی افراد امکان پذیر نیست.

وی گفت: این نشان می دهد که موضوع سلامت یک موضوع فرابخشی و مقوله گسترده ای بوده که تأمین آن در جامعه تنها توسط حوزه سلامت امکان پذیر نیست و نیاز به همکاری و تعامل برون و بین بخشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کرونا در گناوه به خوبی اجرا شد

واکسیناسیون کرونا در گناوه به خوبی اجرا شد