مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 21:522022-05-07سياسي

126 هزار نفر عضو شوراهای شهرها و روستاها هستند


رییس شورای عالی استان ها با بیان اینکه 126 هزار نفر عضو شوراهای شهرها و روستاها هستند، گفت: ما باید به دنبال آن باشیم که روح قانون اساسی را در جامعه جاری سازیم.

- ، پرویز سروری شامگاه شنبه در همایش روز شوراها به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه شوراها تبلور نظام مردم سالاری دینی هستند، بیان کرد: ما باید به دنبال آن باشیم که روح قانون اساسی را در جامعه جاری سازیم.

وی با بیان اینکه به دلیل قرار گرفتن تمام قوا در یک مدار ارزشمند اسلامی و انقلابی، اکنون روزهای طلایی به تحقق رسیدن تصمیم سازی مردم در عرصه شوراها است، افزود: 126 هزار نفر از نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی کشور حضور فعال دارند که این امر به عنوان یک سرمایه بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی است.

رییس شورای عالی استان ها با بیان اینکه در شورای عالی استان ها، به دنبال باز کردن گره های کور امور مردم هستیم، تاکید داشت: باید تمام ظرفیت های کشور را برای ایجاد مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها بسیج کرد همچنین اصلاح قانون انتخابات در دست اقدام است و اعتقاد داریم که زمان برگزاری انتخابات شوراها از انتخابات ریاست جمهوری باید تفکیک شود.

نباید وارد حاشیه ها شد استاندار سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه دغدغه مطرح شده توسط اعضای شوراهای استان در جلسات کارشناسی پیگیری، عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

126 هزار نفر عضو شوراهای شهرها و روستاها هستند

126 هزار نفر عضو شوراهای شهرها و روستاها هستند