مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 07:022022-05-08پزشكي

ثبت 13 روز بدون فوتی کرونا برای هرمزگان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون 13 روز بدون فوتی کرونا برای استان ثبت شده که نشان از بهبود شرایط و کاهش آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر فاطمه نوروزیان شنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 2 هزار و 616 نفر در هرمزگان بر اثر ابتلا به این ویروس مرگبار جان خود را از دست دادند که خوشبختانه با انجام واکسیناسیون شمار فوتی های این ویروس بسیار کاهش یافته و در اردیبهشت ماه امسال شاهد ثبت 13 روز بدون فوتی برای هرمزگان تا به این لحظه بودیم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون وضعیت شهرهای استان نیز بهبود یافته و در اخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، شهرستان های میناب و رودان، قشم و بندرلنگه در وضعیت آبی و دیگر شهرستان های استان نیز در وضعیت زرد کرونا قرار گرفته اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: البته بهبود شرایط و کاهش شاخص های کرونا در تمام بخش ها از جمله شمار بستری های آی سی یو، فوتی و شناسایی موارد مثبت به معنای پایان بیماری کرونا نیست و هنوز نگرانی های بسیاری در خصوص انتقال سوش های جدید این بیماری از کشورهای شرق آسیا وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 13 روز بدون فوتی کرونا برای هرمزگان

ثبت 13 روز بدون فوتی کرونا برای هرمزگان