مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-05-08سياسي

گلرو: اعتبار لازم برای گازرسانی به روستاهای محور چاشم و خطیرکوه اخذ شد


نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای محور چاشم و خطیرکوه اخذ شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در راستای تسریع در روند گازرسانی و رفع مشکلات از فاز نخست پروژه گازرسانی به روستاهای محور چاشم و خطیرکوه از توابع شهرستان مهدی شهر بازدید کرد.

وی با بیان اینکه باید به روستاها به عنوان یک استراتژی اساسی نگریست، گفت: توجه به روستاها در استراتژی کلان مسؤولان نظام مطرح است که امیدواریم به صورت کامل اجرایی شود.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمامی دستگاه های اجرایی باید در کنار شرکت گاز استان سمنان قرار گیرند و دست به دست هم و با اعتمادسازی مشکلات گازرسانی به روستاهای چاشم و خطیرکوه برطرف شود و همگی مکلف هستند تا اتمام پروژه تلاش کنند.

گلرو با بیان اینکه اعتبارات لازم برای اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای محور چاشم و خطیرکوه اخذ شده است، گفت: مشکلات این روستاها در زمینه گازرسانی در اولویت رسیدگی و بررسی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلرو: اعتبار لازم برای گازرسانی به روستاهای محور چاشم و خطیرکوه اخذ شد

گلرو: اعتبار لازم برای گازرسانی به روستاهای محور چاشم و خطیرکوه اخذ شد