مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 08:072022-05-08ورزشي

اشتغال مهم ترین دغدغه بانوان معلول سیستان و بلوچستان


عضو هیئت مدیره جامعه معلولین سیستان و بلوچستان گفت: دغدغه 95 درصد جامعه بانوان معلول در این استان مربوط به کار و اشتغال، عدم فرهنگ سازی و پذیرش بانوان معلول در سطح شهر و در میان افراد عادی جامعه است.

- ابراهیم خاشی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت: رسالت انجمن معلولین جسمی حرکتی شوق پرواز زاهدان شناسایی و توانمند سازی معلولین نخبه جسمی حرکتی شامل دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاهی، ورزشکاران، هنرمندان، کارآفرینان ،مبتکران معلول موفق و توانمند استان است.

عضو هیئت مدیره جامعه معلولین سیستان و بلوچستان افزود: انجمن معلولین جسمی حرکتی شوق پرواز زاهدان تحقیقات میدانی در حوزه بانوان معلول شهر زاهدان انجام داده که حاصل آن و شناسایی بانوان تحصیلکرده،هنرمند و همچنین بررسی دغدغه ها و مشکلات این قشر بود.

وی در این خصوص تصریح کرد: دغدغه 95 درصد جامعه بانوان معلول در استان سیستان و بلوچستان مربوط به کار و  اشتغال، عدم فرهنگ سازی و پذیرش بانوان معلول در سطح شهر و در میان افراد عادی جامعه است.

مدیر عامل انجمن معلولین جسمی و حرکتی شوق پرواز زاهدان خاطر نشان کرد: بستر شکوفایی و بروز استعداد ها و  توانایی های بالقوه معلولین  از طریق مشارکت و حمایت خیّرین،نیکوکاران و دستگاه های دولتی و غیردولتی و میّسر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال مهم ترین دغدغه بانوان معلول سیستان و بلوچستان

اشتغال مهم ترین دغدغه بانوان معلول سیستان و بلوچستان