مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 08:072022-05-08سياسي

کار تیمی و محله محوری درمدیریت شهر ملاک عمل در شهرداری سنندج است


کار تیمی و محله محوری در مدیریت شهر به منظور ارائه خدمات بهتر و عادلانه به شهروندان ملاک عمل در شهرداری سنندج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی در شورای اداری که امروز با حضور روسای سازمان ها و مدیران شهرداری مناطق در دفتر شهردار برگزار شد، با تاکید براینکه شورای اداری شهرداری با رویکرد جدید در سالجاری دنبال می شود، گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته کل روسای سازمان های شهرداری و مدیران شهرداری نحوه عملکرد برنامه و اقدامات خود را در این شورا ارائه خواهند کرد.

  وی با بیان اینکه شهرداری را پازلی می بینیم که با حضور تک تک معاونت ها و شهرداری ها معنا و مفهوم پیدا می کند گفت: حضور حوزه های مختلف در شوراهای اداری و بررسی کامل مشکلات و بیان ایده های جدید و قابل عملیاتی شدن می تواند زمینه خدمت رسانی را بیش از پیش فراهم کند.

  وی تصریح کرد: سعی خواهیم کرد با تولید ثروت و هدایت نقدینگی مردم و اجرای پروژه های درآمدزا بستر انجام کارهای بزرگ در حوزه عمران شهری در سطح سنندج را فراهم کنیم.

  کمترین کم کاری در زمینه خدمت رسانی به مردم را بر نمی تابیم  شهردار سنندج با بیان اینکه انتظار کار جهادی و تلاش مضاعف از تک تک همکاران داریم و در این زمینه بدون تعارف عمل خواهیم کرد، افزود: هیچ نوع کم کاری در زمینه خدمت رسانی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار تیمی و محله محوری درمدیریت شهر ملاک عمل در شهرداری سنندج است

کار تیمی و محله محوری درمدیریت شهر ملاک عمل در شهرداری سنندج است