مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-08سياسي

البرز در صادرات گل و گیاه هدفمند می شود


استاندار البرز با بیان اینکه البرز به صورت منسجم و هدفمند در راستای صادرات گل و گیاه اقدام کند، گفت: یکی از عوامل موثر در بازگشت روستاییان و مانایی جمعیت در روستاها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، شامگاه شنبه، در جلسه ستاد هماهنگی خرید تضمینی غلات و کلزا که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه البرز از ظرفیت های کم نظیری در حوزه کشاورزی برخوردار است، گفت: باید تدابیری اتخاذ شود که نمایشگاه دائمی گل و گیاه در استان برپا شود.

وی ادامه داد: ضرورت دارد که با توجه به ظرفیت های هر فصل در استان، نمایشگاه های فصلی نیز در حوزه کشاورزی داشته باشیم.

عبداللهی با بیان اینکه اکنون محصولات کشاورزی استان به سایر استان ها صادرات می شود از این رو باید این روند را ساماندهی و تقویت کنیم، ادامه داد: این استان ظرفیت راه اندازی پایانه صادرات گل و گیاه را دارد بنابراین باید در این رابطه بررسی های لازم صورت گیرد.

استاندار البرز گفت: تقویت بسترهای کشت و به ویژه کشت گلخانه ای در استان علاوه بر درآمدزایی و نهایت بهره وری، اشتغال فراوانی را نیز همراه خواهد داشت.

وی افزود: جهاد کشاورزی استان باید با برنامه ریزی ویژه، نسبت به تشریح مزایای کشت گلخانه ای و ترغیب کشاورزی برای این امر اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز در صادرات گل و گیاه هدفمند می شود

البرز در صادرات گل و گیاه هدفمند می شود