مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-08ورزشي

«قتل زنجیره ای» جام باشگاه های آسیا در AFC/ نقش «مهدی تاج» چیست؟


در حالی که انتظار می رفت با کاهش شیوع ویروس کرونا مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا بعد از دو سال برگزار بشود، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نهایت رای به لغو این رویداد داد.

- ، بازهم روند دو سال قبل را ادامه دهد و تصمیم به لغو این رقابت ها بگیرد؛ آن هم در شرایطی که کشورهایی مثل ایران، تایلند و کویت به دنبال گرفتن میزبانی از AFC و برگزاری مسابقات بودند.

تناقض فوتسالی شیخ سلمان و AFC در دهمین جلسه کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، شیخ سلمان رییس این کنفدراسیون اشاره ای به برگزاری مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا کرد و گفت: پس از گذشت نزدیک به دو سال، از بازگشت فوتسال آسیا استقبال می کنیم و مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا در حال انجام است.

از میزبان های متمرکز تشکر می کنیم.

در همین خبر که شیخ سلمان از بازگشت برگزاری مسابقات فوتسال در کنفدراسیون تحت نظرش قدردانی کرده، خبر لغو جام باشگاه های آسیا هم منتشر شده است: کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو مسابقات قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا در سال 2022 پس از انصراف امارات متحده عربی به عنوان میزبان مسابقات را تایید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قتل زنجیره ای» جام باشگاه های آسیا در AFC/ نقش «مهدی تاج» چیست؟

«قتل زنجیره ای» جام باشگاه های آسیا در AFC/ نقش «مهدی تاج» چیست؟