مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-08اقتصادي

بمباران شدید روانی برای سقط یک تصمیم


سیستم اطلاع رسانی اقتصادی دولت ها در ایران آنقدر ضعیف است که عمده مردم تا اکنون نمی دانستند که دولت برای ماکارونی، انواع شیرینی، شکلات، کیک، - بیسکوییت، انواع نان صنعتی و ساندویچ، یارانه می دهد.

خبرگزاری فارس؛ یادداشت- عبدالله گنجی: سیستم اطلاع رسانی اقتصادی دولت ها در ایران آنقدر ضعیف است که عمده مردم تا اکنون نمی دانستند که دولت برای ماکارونی، انواع شیرینی، شکلات، کیک، بیسکوییت، انواع نان صنعتی و ساندویچ، یارانه می دهد.

اگر می دانستند به جای گران شدن از عبارت واقعی شدن قیمت ها استفاده می شد.

از سوی دیگر کوتاهی ما رسانه ای ها و دولتمردان باعث شده که ملت از نقش کلیدی روسیه و اوکراین در تأمین گندم و روغن جهان مطلع نباشند.

آیا ملت می دانند که نیمی از روغن آفتابگردان جهان در اوکراین بحران زده تولید می شود؟ آیا می دانند روسیه و اوکراین حدود 40درصد گندم جهان را تأمین می کنند؟ آیا می دانند هم اکنون آلمان، انگلیس، ترکیه، اندونزی و.

روغن را تحت کنترل دولت درآورده اند؟ آیا ملت ما می دانند دیروز سازمان ملل رسماً اعلام کرد قیمت مواد غذایی در سراسر جهان 13درصد رشد داشته است؟ آیا می دانند که ما 14میلیون تن گندم تولید یا وارد می کنیم اما از 8میلیون آن استفاده بهینه و مفید می شود و آیا ملت می دانند که جنگ اوکراین باعث قاچاق آرد یارانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران شدید روانی برای سقط یک تصمیم

بمباران شدید روانی برای سقط یک تصمیم