مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-05-08سياسي

سرقت پیچیده در پل طبقاتی شهید صدر تهران/سارقان به تابلوهای مزار شهدا هم رحم نکردند


روکش تزریق بتن در پل بزرگ صدر که ارتفاع آن بسیار بیشتر از پل قبلی است به طور کامل به سرقت رفته و این اتفاقات حکایت از تداوم سرقت های هوشمند و برنامه ریزی شده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناصر امانی، عضوشورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر طی تذکری درباره بند 30 ماده 80 قانون تشکیلات و وظایف شورا است، اظهار داشت: این بند به حسن نظارت بر امور مالی شهرداری، همه سازمان ها و شرکت های وابسته و حفظ سرمایه، دارایی ها و اموال عمومی و اختصاصی شهرداری اشاره دارد که از وظایف قطعی شوراست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: من در هشتم اسفندماه سال قبل در خصوص سرقت از اموال عمومی شهر به ویژه پل بزرگراه شهید حکیم تذکراتی دادم و از شهردار درخواست کردم که با همکاری پلیس، عوامل این سرقت شناسایی شوند که در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات سرقت پیچیده تری در پل طبقاتی شهید صدر اتفاق افتاد، یادآور شد: روکش تزریق بتن در پل بزرگ صدر که ارتفاع آن بسیار بیشتر از پل قبلی است به طور کامل به سرقت رفته است.

این گونه اتفاقات حکایت از تداوم سرقت های هوشمند و برنامه ریزی شده و القاء ترس و ناامنی به مردم است و انگیزه ای به غیر از انگیزه مالی در این سرقت ها وجود دارد و آن هم القاء ناامنی و ترس استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت پیچیده در پل طبقاتی شهید صدر تهران/سارقان به تابلوهای مزار شهدا هم رحم نکردند

سرقت پیچیده در پل طبقاتی شهید صدر تهران/سارقان به تابلوهای مزار شهدا هم رحم نکردند