مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-08سياسي

بررسی مدارک تحصیلی برخی مدیران اجرایی/ تا حل مشکل آزمون دستیاری پیگیریم


عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت کشور در خصوص مدارک تحصیلی برخی مدیران اجرایی در کشور، گفت: در خصوص جذب و ارتقای هیأت علمی برخی مسؤولان دانشگاهی ورود کردیم و در حال مکاتبه با حراست دانشگاه ها هستیم چرا که هم پرونده جذب و هم ارتقای برخی افراد .

- علی امرایی عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت کشور در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس اظهار کرد: سرانه پزشک در ایران 11 از 10 هزار است، یعنی به ازای هر 10 هزار نفر، 11 پزشک داریم؛ این تعداد در سایر کشورهای چه در حال توسعه و چه توسعه یافته، بیشتر از این عدد است.

وی با بیان اینکه در بین 27 کشور منطقه از نظر سرانه پزشک، کشور بیستم هستیم، گفت: بحث ظرفیت رشته های علوم پزشکی، یک بحث بسیار تخصصی است مبنی بر اینکه آیا زیرساخت لازم برای افزایش ظرفیت رشته پزشکی داریم یا نداریم؛ با توجه به اینکه از سال67 تاکنون، تعداد دانشکده ها و تعداد تخت های بیمارستانی، بیشتر شده است اما ظرفیت پزشکی همچنان ثابت مانده است، پس زیرساخت لازم برای افزایش ظرفیت پزشکی داریم اما اینکه چه تعداد افزایش داشته باشیم ، مدیران و کارشناسان در این زمینه باید اظهارنظر کنند.

امرایی ادامه داد: برای بررسی این موضوع به اتفاق آرا در کمیسیون رأی مثبت دادیم و اعلام کردیم که این موضوع باید بصورت کارشناسی بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مدارک تحصیلی برخی مدیران اجرایی/ تا حل مشکل آزمون دستیاری پیگیریم

بررسی مدارک تحصیلی برخی مدیران اجرایی/ تا حل مشکل آزمون دستیاری پیگیریم