مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-08ورزشي

صدور روادید رایگان برای تماشاگران بازی های جام جهانی فوتبال در قطر جهت سفر به ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی صفری با اشاره به سفر آقای الکساندر نواک رییس روسی کمیسیون مشترک همکاری های ایران و روسیه به تهران، - معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه با اعلام اینکه صدور روادید برای تماشاچی های بازی های جام جهانی جهت سفر به ایران رایگان شده است، اظهار کرد: در قطر تورهای مختلفی فعالیت می کنند تا در روزهای جام جهانی به ایران بیایند و بازدید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی صفری با اشاره به سفر آقای الکساندر نواک رییس روسی کمیسیون مشترک همکاری های ایران و روسیه به تهران، ضمن با پر اهمیت خواندن این سفر گفت: وزارت خانه ها را در این ارتباط آماده کردیم؛ در جریان این سفر یکی از محورها، موضوع ترانزیت است؛ ما چند مشکل داشتیم به خصوص درباره کریدور شمال به جنوب که در حال حل شدن است .

وی ادامه داد: همچنین در منطقه کاسپین که 20 کیلومتر بود و ساخت آن متوقف شده بود دوباره از سر گرفته شده و امیدواریم تکمیل شود.

معاون وزیر امور خارجه با اشاره به این که موضوع دیگر جلسه مباحث مالی بود ، اظهار کرد : درباره همکاری در پروژه های نفت و گاز و در زمینه تجارت سفرهای زیادی انجام شده است.

صفری ادامه داد: از همه مهمتر موضوع لغو روادید درباره توریسم دسته جمعی بود که درباره آن توافق شد و ان شاء الله در این س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور روادید رایگان برای تماشاگران بازی های جام جهانی فوتبال در قطر جهت سفر به ایران

صدور روادید رایگان برای تماشاگران بازی های جام جهانی فوتبال در قطر جهت سفر به ایران