مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-08اقتصادي

ثبت نام 419 هزار نفر در طرح جهش تولید مسکن استان اصفهان


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه 419 هزار نفر در طرح جهش تولید مسکن استان اصفهان ثبت نام کردند، گفت: پیش بینی می شود در سال جاری از متقاضیان تایید نهایی شده دو قسط 40 میلیون تومانی دریافت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه  وشهرسازی، امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان گفت: استان اصفهان بعد از استان تهران دارای بیشترین آمار ثبت نام کننده طرح بزرگ نهضت ملی است و تاکنون حدود 419 هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

  وی افزود: در حال حاضر پرونده این افراد در حال بررسی تا حائز شرایط بودن آن ها بر اساس سه شرط اصلی از جمله فرم ج سبز به معنی عدم اخذ امکانات دولتی، نداشتن مالکیت خصوصی و استفاده از تسهیلات بانکی احراز شود.

  زاغیان بیان داشت: بخشی از این موارد به صورت متمرکز در وزارت راه و شهرسازی پالایش می شود و مابقی که مربوط به سابقه سکونت افراد و مواردی نظیر آن است در استان بررسی می شود.

  معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: از اواخر خردادماه سال جاری نتیجه این بررسی ها به صورت پیامک به همه متقاضیان به صورت نوبتی و ردیفی اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 419 هزار نفر در طرح جهش تولید مسکن استان اصفهان

ثبت نام 419 هزار نفر در طرح جهش تولید مسکن استان اصفهان