مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-08اقتصادي

آغاز گازرسانی به 24 روستای بخش مرکزی


سرپرست فرمانداری بندرعباس از آغاز گاز رسانی به 24 روستای بخش مرکزی شهرستان بندرعباس خبر داد.

- ، محمد مرودی در دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی ضمن تشکر از اقدامات مثبت و جهادی شرکت گاز استان، و بیان برخی از مسائل و مشکلات گاز شهرستان از آغاز گاز رسانی به 24 روستای بخش مرکزی و روستاهای تابعه با تاکید استاندار هرمزگان خبر داد.

وی اظهارداشت: گسترش شبکه گاز بعنوان یکی از ارکان عدالت در خدمت رسانی به شمار می رود که این امر در پیشرفت مناطق کمتر توسعه یافته شهری و روستایی و همچنین کاهش دغدغه شهروندان می تواند موثر باشد.

سرپرست فرمانداری بندرعباس با اشاره به نارضایتی گروهی از شهروندان نسبت به عدم آسفالت برخی معابر پس از گازکشی افزود: شرکت گاز نسبت به اتمام پروژه های نیمه تمام و ترمیم نوار حفاری اقدام کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس با تاکید بر اینکه گاز رسانی به مناطق شهری و روستایی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است ادامه داد: اگر به روستایی یا شهری نعمتی مانند گاز می رود، باید اقتصاد روستا و آن منطقه نیز به حرکت در بیاید، و این امکانات باید سبب تحول آن روستا شود.

مرودی در پایان بر افزایش سطح خدمات رسانی و کسب رضایتمندی مشترکین تأکید و اظهار کرد: پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی اکثر شهرها و روستاهای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز گازرسانی به 24 روستای بخش مرکزی

آغاز گازرسانی به 24 روستای بخش مرکزی