مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-05-08سياسي

حداقل فلافل را از مردم نگیرید!


نان و متخلفاتش آخرین بازمانده سفره بسیاری از خانوارهای ایرانی است، به جای وجب به وجب کوچک تر کردن و در نهایت جمع کردن این سفره، وقت آن است که با احیای برجام به سوی رفع تحریم ها بروید و زمینه را برای جمع کردن سفره رنگین کاسبان تحریم، - شفاف سازی مالی، اصلاح ساختاری و عادی سازی روابط با دنیا و.

فراهم کنید.

عصر ایران؛ یونس قیصی زاده- کنار ساحل بوشهر انبوهی از فلافل فروشی ها هستند که پاتوقی شده برای همه اقشار که نان ساندویچی بردارند و فلافل و متخلفات را چنان فشرده در آن بچپانند که دیگر جا نداشته باشد و بعد ساندویچ در دست بروند کنار دریا بنشینند، به دریای بی کران نگاه کنند، به صدای امواج گوش دهند و برای لحظاتی هم که شده از فکر و اوضاع نابسامان روزگار رها شوند و از خوردن فلافل لذت ببرند.

این پاتوق های فلافلی و خوردنی های ارزان قیمت در همه شهرهای کشور به ویژه شهرهای جنوبی نیز وجود دارند و فضایی گرم و پویا و پرجنب وجوش به چهره ی شهر می بخشد.

برای بسیاری از مردم کشورمان، همین لذت های کوچک باقی مانده تا حس کنند هنوز دارند نفس می کشند و چیزی شبیه زندگی را تجربه می کنند.

این که هنوز می توانند دست شان را توی جیب شان کنند و به جای رفتن به رستوران و غذایی که بچه ها هوس کرده اند، فلافلی بخرند تا در برابر خانواده سرافکنده نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل فلافل را از مردم نگیرید!

حداقل فلافل را از مردم نگیرید!