مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-08سياسي

لرستان از قافله توسعه عقب مانده است/ تلاش برای عبور از گردنه های سخت


لرستان با همه شایستگی ها و ظرفیت ها در بخش توسعه و پیشرفت از قافله عقب مانده و البته این موضوع متوجه اجزا و سرمایه های انسانی به صورت جداگانه نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار ظهر امروز در آیین بزرگداشت مقام معلم که در محل دانشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامی داشت مقام معلم و تبریک به جامعه فرهنگیان، اظهار کرد: امروز تمایل دارم خوشحالی خود را از حضور در جمع شما فرهیختگان اعلام می کنم، کمااینکه در گذشته روزهایی را در مقام معلمی فعالیت داشتم.

وی خاطرنشان کرد: توفیق علم آموزی از سوی حضرت حق به انسان ارزانی داشته شده، مقامی رفیع که انبیا سرسلسله آن قرار گرفتند و مابقی ماحصل تعلیم و تربیت معلمان هستند.

استاندار لرستان با گرامی داشت مقام بلند معلم لرستانی مرحوم عبدالحسین ساکی، این فرهنگی فقید را شخصیتی بزرگ خواند و افزود: لرستان سرزمینی است که از مواهب خدادادی بسیاری بهره برده و از امکانات طبیعی و تاریخی سرشار است.

زیویار بیان داشت: لرستان با همه شایستگی ها و ظرفیت ها در بخش توسعه و پیشرفت از قافله عقب مانده و البته این موضوع متوجه اجزا و سرمایه های انسانی به صورت جداگانه نیست، چرا که استان سرمایه های انسانی فراوانی دارد، فرزندانی که هر زمان شرایط فراهم شده در مدارج علمی و دیگر موقعیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان از قافله توسعه عقب مانده است/ تلاش برای عبور از گردنه های سخت

لرستان از قافله توسعه عقب مانده است/ تلاش برای عبور از گردنه های سخت