مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-05-08اقتصادي

لزوم افزویش کشت دانه های روغنی در قزوین


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به ارزش غذایی دانه های روغنی و کشت ناچیز آن در قزوین افزایش کشت کلزا در دستور برنامه های استان قزار دارد.

- رضا افلاطونی صبح یکشنبه در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: از 30 تا 45 روز آینده به استقبال برداشت محصولات زراعی استان خواهیم رفت و مراکز خرید جهاد کشاورزی آماده تحویل گندم و خرید گندم کشاورزان هستند و سیلوهای استان ظرفیت ذخیره سازی پیش از 350 هزار تن غلات را دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: تمرکز ما در ایام تابستان روی خرید تضمینی گندم و انبار آن در سیلوهای آماده شده است و انتظار داریم در این موضوع همراهی سازمان برنامه و بودجه استان را داشته باشیم.

این مسئول اذعان کرد: تأمین پول کافی برای پرداخت به موقع به کشاورزان و همچنین تأمین سوخت ماشین آلات کشاورزی از جمله 400 دستگاه کمباینی که علاوه بر ماشین آلان مستقر در استان در این دوره به ما برای برداشت گندم افزوده می شوند از دیگر موارد حائز اهمیت است که باید مورد توجه دستگاه های متولی قرار گیرد.

افلاطونی با بیان این نکته که کشت دانه های روغنی به خصوص کلزا در استان قزوین مقدار ناچیزی است گفت: با توجه به اهمیت غذایی دانه های روغنی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزویش کشت دانه های روغنی در قزوین

لزوم افزویش کشت دانه های روغنی در قزوین