مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-08سياسي

قانون را با اجتهاد برخی مدیران نمی توان اجرا کرد


آنچه که امروز مشاهده می شود، اجتهادی است که درباره نص صریح قانون وجود دارد؛ قانون را با اجتهاد برخی مدیران نمی توان اجرا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ابراهیم عزیزی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه 18 اردیبهشت) مجلس خطاب به رییس مجلس، اظهار داشت: ای کاش تاکید کرده بودید که آقای مخبر معاون اول رییس جمهور امروز به مجلس می آمد و توضیحات قانع کننده ای را در خصوص گرانی های اخیر ارائه می کرد چرا که ما به صورت مداوم با وزرای مذکور در ارتباط هستیم.

وی تصریح کرد: قانون مجلس صراحتا موضوع یارانه ها و ارز را مشخص کرده است، اما آنچه که امروز مشاهده می شود، اجتهادی است که در رابطه با نص صریح قانون وجود دارد؛ قانون را با اجتهاد برخی مدیران نمی توان اجرا کرد، چارچوب قانون کاملا مشخص است.

نماینده مردم شیراز با بیان اینکه موضوع نان و آرد در قانون بودجه 1401 در اولویت قرار داشته است، افزود: تعجب می کنم چرا دولت بدون اقناع سازی و هماهنگی قبلی و صحبت با مردم به سراغ موضوعی رفت که برای مردم حساسیت دارد و 25 درصد هزینه خانوار به آرد و متعلقات آن وابسته است.

عزیزی درباره توضیحات وزیر جهاد کشاورزی در ارتباط با گرانی نان و ارتباط آن با جنگ در اوکراین، بیان داشت: لازم است ایشان بررسی کنند تا مشخص شود بی تدب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون را با اجتهاد برخی مدیران نمی توان اجرا کرد

قانون را با اجتهاد برخی مدیران نمی توان اجرا کرد