مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-08اقتصادي

پیشرفت 75 درصدی فاز دوم مسیر تندرستی بوستان جنگلی سرخه حصار


شهردار منطقه 13 از تکمیل مسیر تندرستی بوستان جنگلی سرخه حصار خبر داد و گفت: فاز دوم این پروژه با پیشرفت 75 درصدی در حال اجراست.

- ، محمدهادی علی احمدی در خصوص اجرای عملیات عمرانی و ترافیکی فاز دوم مسیر تندرستی، افزود: با توجه به استقبال شهروندان از احداث مسیر تندرستی در بوستان جنگلی سرخه حصار، فاز دوم این پروژه در سال گذشته آغاز و هم اکنون، عملیات عمرانی آن 75 درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه طول مسیر حدود یک کیلومتر است که حدود 600 متر طول آن تکمیل شده و تنها 400 متر طول آن باقی مانده است، گفت: عملیات عمرانی و ترافیکی این طرح شامل جدول بندی، زیرسازی و بتن ریزی اجرایی شده و به زودی عملیات آسفالت، ترسیم خط کشی و نصب علائم و تابلوهای آن آغاز می شود.

علی احمدی ادامه داد: تکمیل مسیر تندرستی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان علاقه مند به پیاده روی، دوچرخه سواری و ورزش در حال انجام است و با تکمیل فاز دوم طرح، تجهیزاتی از قبیل روشنایی، نیمکت و ست ورزشی نصب می شود.

وی همچنین به بازسازی معابر سنگی بوستان جنگلی سرخه حصار اشاره کرد و گفت: این عملیات در معابر سنگی بوستان زنبق با اجرای دیوار مالون، زیر سازی و کف سازی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 75 درصدی فاز دوم مسیر تندرستی بوستان جنگلی سرخه حصار

پیشرفت 75 درصدی فاز دوم مسیر تندرستی بوستان جنگلی سرخه حصار