مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-05-08اجتماعي

16معلم نمونه مازندران به مرحله کشوری معرفی شدند


سرپرست اداره کل آموزش وپرورش مازندران گفت: امسال 16 معلم نمونه مازندرانی شرایط لازم برای انتخاب مرحله کشوری ومعلم نمونه ملی سال معرفی شدند.

- ، مصطفی عابدی ظهر یکشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه ومنتخب استانی و شهرستانی آمل گفت: این تعداد ازمیان 4 هزار و 182 معلم مازندرانی که در سامانه خوداظهاری که مدارک درخواستی را بارگزاری و ثبت کردند توسط تیم های ممیزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران انتخاب شدند.

وی افزود: ازاین شمار 150 معلم نیز به عنوان منتخبان شهرستانی به عنوان مرحله استانی راه یافتند که آیین تجلیل از آنها در روز دوشنبه در ساری برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش مازندران به تحصیل حدود 515 هزار نفر دانش آموزان در 5 هزار مدرسه این استان اشاره کرد وگفت، حدود 35 هزار معلم در مقاطع مختلف تحصیلی، درمازندران فعالیت دارند که بالاترین تعداد کارمندان در دستگاه های اجرایی استان را شامل می شود.

عابدی اضافه کرد، حدود 50 هزار معلم نیز در سال های اخیر به جمع بازنشسته های فرهنگی مازندران اضافه شدند و هر سال نیز به این تعداد با پایان خدمت 30 ساله آنها در آموزش وپرورش اضافه می شوند.

وی با بیان اینکه مسئله آموزش و پرورش و معلمان دارای اعتبار و جایگاه مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد، عملکرد معلمان و فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16معلم نمونه مازندران به مرحله کشوری معرفی شدند

16معلم نمونه مازندران به مرحله کشوری معرفی شدند