مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-08سياسي

دشمنان مولفه های اقتدار ما را نشانه رفته اند


فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی در سایه توان نیروهای مسلح، گفت: دشمنان در پشت میز مذاکره روی مؤلفه های اقتدار ما انگشت گذاشته و آن را نشانه گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز، در پنجمین گردهمایی جهاد تبیین ویژه فرماندهان نیروی زمینی ارتش گفت: باید جایگاه ولایت فقیه در بین آحاد کارکنان ارتش تبیین و بیان شود که ولایت فقیه در قرآن و در نزد خدا و ائمه معصومین، چه جایگاهی دارد.

وی ادامه داد: وظیفه رهبری در رأس نظام جمهوری اسلامی، ابتدا فراهم کردن شرایط بهره مندی مردم از موهبت ها و نعمت های الهی است؛ اضافه بر این موجبات نیل به سعادت برای یک جامعه هم از کارهایی است که رهبر جامعه فراهم می کند.

امیر حیدری افزود: از نظر عقل و شرع باید صراط مستقیمی وجود داشته باشد تا پشت سرش حرکت کنیم که این صراط مستقیم امروز همان ولی فقیه است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: اگر می خواهیم هم در دنیا و هم در آخرت سعادتمند شویم باید از فرامین رهبری اطاعت کنیم؛ به همین دلیل یکی از اصول فرماندهی در نیروی زمینی را ولایت محوری قرار دادیم.

هیچ فعلی را نباید انجام دهیم، مگر اینکه آن کار ریشه در فرامین رهبری داشته باشد و هیچ کاری را ترک نکنیم مگر اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان مولفه های اقتدار ما را نشانه رفته اند

دشمنان مولفه های اقتدار ما را نشانه رفته اند