مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-08سياسي

عملکرد 333 نیرو و مدیر استانی توسط بازرسی نهاد ریاست جمهوری ارزیابی شده است


رییس ارتباطات مردمی نهاد رییس جمهوری گفت: در دولت سیزدهم 200 نیرو و بیش از 133 نفر از مدیران استانی در سفرهای استانی ارزیابی عملکرد شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، احمد صالحی، رییس ارتباطات مردمی نهاد رییس جمهوری در نشست هم اندیشی معاونین و نمایندگان تام الاختیار وزرا، اظهار داشت: 161 روز پیش ، نشست اول برگزار شد و دغدغه های ما در آن نشست نامه های وصول کرده در سامانه ها و میز ارتباطات در مجموعه وزارت خانه ها و دستگاه ها بود، در این 161 روز  با کمک  و با همراهی شما باعث شد که مرز های وزارتخانه ها و تمرکز زدایی از پایتخت به اقصی نقاط کشور بارقه ای از امید را در دل مردم ایجاد کند.

وی افزود: در سفر های استانی تکریم مردم در حال انجام است، مجموعه سفر های ما و اداره کل ارتباطات و سفر های مرکز ارتباطات با همت مدیران با برنامه ریزی دقیق و به صورت کارشناسی تمام امورات مردم را به صورت چهره به چهره در دستور دارد.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: در اداره کل بازرسی ، نظارت دقیق از مدیران مایه خوشحالی است، در این مدت کوتاه بالغ بر 200 نیرو ارزیابی شده اند و بیش از 133 نفر از مدیران استانی ارزیابی عملکردشان انجام شده است و بسیاری از نیروهایی که صلاحیت مدیریتی نداشته اند پایش شدند و نیروهای توانمند مردمی جای آن ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد 333 نیرو و مدیر استانی توسط بازرسی نهاد ریاست جمهوری ارزیابی شده است

عملکرد 333 نیرو و مدیر استانی توسط بازرسی نهاد ریاست جمهوری ارزیابی شده است